Followers

Become three

Mommys coming!!

Tahun 2015 bermulanya tahun baru..hari baru...azam baru..tanggungjawabbaru..

Camner nak mulakan ek..dh lame tak coretkan criter..so xaucmner nak start.
Di awal bulan 2, aku dapat rasakan sesuatu. period baru lewat satu hari, tapi peraan raser lain. Instinct kuat menyatakan aku pregnant..:) setelahberbual seketika ngn beberapa org kawan, aku begitu curious, tru stghari tu pegi 7E bli preg test.

POSITIF!!!...alhamdulillah..walaupun braper jelas..beberapa kwn karib dh tau psl ni.. briter baikkan ..excited btul aku..setelah dikira hampir 6 weeks, aku pegi klinik buke buku merah..selang beberapa hari ader something yg terjadi. Keluar sikit cecair coklat di pantiesku. tompok2 coklat..sikit jer pn. tp aku mula risau.
apabila hampir masuk 8 minggu, tibe time check up n scan bby..hanya nampak kantung jer..aku mula risau. doc scan pintu rahim, ok jer..xterbuka pn. darah kluar skit2.trus usulkan aku g seremban. jmp doc pakar di Hosp. seremban. air mata trus mengalir laju. takut...aku trus kol abg, tp xberangkat..byk kali kol.setelah 10x cuba kol akhirnya abg kol aku bk. trus aku critekan n abg minta cuti emergency hari tu. tru santr aku ke hosp seremban.
tiba di sana, setelah discan, doc cakap kandungan br 4 weeks 3 days. masih awl lg. pelik..doc suruh dtg lg minggu ke 7 utk scan.

cecair coklat masih lagi kluar wlpn mkn ubat kuar rahim. nurse kater time ni proses penempela, so akan ader bleeding skit. jgn smp penuh satu pad dhla katanyer..

tertekan gak ngn jawatan warden ni. nk kena jg bdk2. sedangkn ms ngn ank2 pn xcukup..nk uruskan ank2 lg..

sekrang ni dh masuk 7 weeks. sok aku kena g check up n scan kt hosp seremban. abg minta cuti. bwk anak2 g hosp. pengasuh lak bk kampung dh. Igt nk mtk tlg cikgu shahrul jg bdk2, tp dier senyap jer. cm keberatan jer..xperla.xde pn nk salahkan dier. dierpn ade hal gk. nk bk kmpung gak.skg kn tgh cuti seminggu...
harap2la besok, sumernyer ok..selamat..sayang baby, mesti kuat yer...tolong mama yer syg..

Penulis : Nila ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Become three ini dipublish oleh Nila pada hari Monday, March 16, 2015. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Become three
 

0 comments:

Post a Comment