Followers

Penilaian Akhir SVM & DVM

Sewaktu cuti semester seminggu, aku bertungkus lumus memerah otak utk mendapatkn ilham design banner bagi Penilaian Akhir. Banner perlu disiapkan secepatnya dan Pengarah mahu aku email softcopy banner pada waktu cuti.
Saiznya yg agak besar memerlukan masa yang agak lama utk aku send through email. Pukul 10 pagi, aku dh terpacak kt depan CC bagi emailkn banner tersebut. Lebih kurang upload banner selama 2 jam,blackout plak.Aduss... terpaksa tunggu lagi 2 jam. 4 jam aku duduk kt cc tu.


Finally, this is result. Very impressive!

Ini pula bunting bagi the same event.



Penulis : Nila ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Penilaian Akhir SVM & DVM ini dipublish oleh Nila pada hari Saturday, October 24, 2015. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Penilaian Akhir SVM & DVM
 

0 comments:

Post a Comment