Followers

Kerja, jgn xkerja..

Second day at skul..

Kerja bertimbun2. Xlarat..klu difikirkan memang akn sakit kepala. Tahun ni job aku agak ringan skit. Lehla fokus pada P & P. Lagipun aku xder 'badi'..ape yg aku runsingkan ialah, apabila ader klas tghari, camner aku nk kuar ambk anak? xkan nk tinggalkan budk. Tapi anak aku lagi penting. Nampaknya klu klas tghari aku kena wat klas kt bengkel. Lehla kwn aku tolong tgkkan klas jap. hihihi...

Fail KV pn on da way processing. Isi kat dalam byk lagi yg kena isi. Lopong lagi. Sekarang ni tgh'Short Sem'. klas xbyk sgt. Semalam aku ader klas. Hari ni free smp hr khamis. Jumaat pagi br ader klas. So, inilah masanya aku nk siapkan kerja lain.

Then, Cikgu Rizal datang, remind me about Skul Magazine..aduss...aku forgotted. Tapi aku dh siapkan my part. Cume ader beberapa part yg Cikgu Liza mintak tolong xsiapkan lagi..risau gak, camnerla majalah ni, sempat ke x siap..dh agak lewat ni..

Back to work..caucincau..

Penulis : Nila ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Kerja, jgn xkerja.. ini dipublish oleh Nila pada hari Monday, January 6, 2014. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 1comments: di postingan Kerja, jgn xkerja..
 

1 comments: