Followers

Learning posting at blog

Hari ini aku blaja something new pasal posting kt blog. sebelum ni aku pernah guna template yg disediakan kat basic blo tp aku xbrape berkenan ngn design template nyer.so, aku try template lain dari website lain. template yg disediakan di basic blog boleh di adjust width both side tp blog yg kite download dari we lain tak leh adjust. 

Aku try satu template yg cukup cantik dari website www.btemplates.com  tp bile aku post something, dier akan kluar undefined pada box tepi kat date. aku dh adjust date tp still kluar undefined. bengang jer..then, aku try buka youtube. Blaja dari youtube lak. Tapi kt youtube, same jer cam aku post sebelum ni. Xder sebarang perubahan pn. Maknanya sesetengah template tak complatible ngan cara posting camtu. Banyak kali aku try. 


Lastly, aku tukar keseluruhan skin template. abis semua berubah. Ader gak yg hilang terus. Xleh support pada skin tu. Utk skin template ni aku ambik dari website www.cutestontheblog.com Banyak templates yg cantik kt situ, but limited. 
Haa..inilah website tuh.

Penulis : Nila ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Learning posting at blog ini dipublish oleh Nila pada hari Friday, January 3, 2014. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Learning posting at blog
 

0 comments:

Post a Comment