Followers

Selesai edit blog skin



Sekarang dh pukul 11 pm. Adik ngn kakak sibuk bermain lari-lari lg. Papanye tgh main game kot dlm bilik sorg2. Aku plak br pas edit skin template blog aku. Dah lame rasernyer xtouch blog ni. Internet pn bukan laju sgt pn. Tapi tetibe mari mood nak post something hr ni. Nak tukarla skin baru. Tukar taste skit.hihihi..

Dah byk skin yg aku download..tp xder satu pn yg berkenan di hati. Ader jer yg xkena dimata. bile dh jumpe yg berkenan, ader mslh lain plak. Aduss..

Aku xnk letak byk sgt gadget kt page blog ni. nanti berat. Picture pn xleh byk. Cume aku nk wat tab modul bg modul engineering yg aku penah ajar @ akan ajar. Aku save kan kt sini. Senang nk cari kemudian hari. So sesape yg layari blog ni, dialu-alukan utk download modul yg aku letak kt cni. Leh wat rujukan. Hihihi..xderla bagus n complete sgt, tp bolehla wat penambah raser..

Jari dh penat dh. Time to SLEEP..zzzzzz...nite

Penulis : Nila ~ Sebuah blog yang menyediakan berbagai macam informasi

Artikel Selesai edit blog skin ini dipublish oleh Nila pada hari Thursday, December 4, 2014. Semoga artikel ini dapat bermanfaat.Terimakasih atas kunjungan Anda silahkan tinggalkan komentar.sudah ada 0 komentar: di postingan Selesai edit blog skin
 

0 comments:

Post a Comment